vrijdag 25 juli 2008

Eerste bericht

Hallo allemaal,

Welkom op mijn blog waar ik vanalles zal proberen op te zetten over wat ik allemaal ga doen en beleven in Argentinië en waar jullie ook berichtjes kunnen achterlaten door op reageren te klikken, denk ik.

Ik zal daar dus voor een jaar in een gastfamilie wonen, mijn gastmoeder heet Maria Isabel Vogel, mijn gastvader Roberto Kruse. Ze hebben 1 zoontje van 11: Lucas en ze wonen in Montecarlo, een klein stadje in het Noordoosten van Argentinie, in de provincie Misiones, tegen de grens met Paraguay en ook niet zo ver van Brazilië.

Ik heb ook al gemaild met mijn gastfamilie en het lijken zeer toffe mensen, en ze blijken een Duits dialect te spreken, misschien wel een klein probleempje voor mij zullen degene die mij ooit al is duits hebben horen spreken wel weten. Maar ze kunnen ook Spaans!

Ik vertrek 31 juli om 10u en zal 1 augustus aankomen om 7.45u in Buenos Aires.

Jonas

16 opmerkingen:

Happyboedha zei

Hey Jonas,

tof dat je deze blog opzet. Ik zal em zeker volgen.
en zo weet je meteen dat wij jou ook iets kunnen melden door op reacties te klikken.

Grtz,

Jeroen

Unknown zei

Jonas,
super tof initiatief. Blijven je zeker volgen tijdens het komende jaar.

Have fun !

Ciao
David

Anoniem zei

Oo das wel tof zo dieejn blog vinnek ! :)
Amuseeer uu ehh ! x

Laura.

Anoniem zei

Hey Jonas, je blog werd toegevoegd aan de Afs [2008-2009] Blog!

Groetjes!

En geniet van je laatste week België!

*De Afs Blog brengt Afs'ers dichterbij*

http://afs2008-2009.blogspot.com/

Gilberte zei

Dag Jonas,
Super goed zo'n blog. We blijven je dagelijks volgen in Argentinië en laten ook iets van ons horen.
Groetjes,
Oma en opa

Unknown zei

zo hemme we dan ook ng is iet te doen tijdens de dode momenten op het werk of school :)
Ammuzeert ow ma eve goe as ik in den tijd hem gdaan, en denk aan ons master plan he ;)

Britt

Anoniem zei

hej, k heb wel te idee da ge u gaat amuzere dus zet alles maar op uwe blog zoda wij ook goe kunne lache :)

Ward

Anoniem zei

Hoi Jonas

toch ook maar even proberen hoe dat werkt, reageren op een blog. Als het dan niet lukt, kan je mij nog snel wegwijs maken.

G's
mama

Anoniem zei

hoi Jonas, wij zijn heel benieuwd of je al bij de nieuwe familie bent gearriveerd? Ben daarstraks met de Vin naar de Beemden gefietst maar toen we er bijna waren is mijn achterband kaputt gegaan. Dan zijn we maar te voet terug naar huis gekomen. Was ver, maar we zijn er geraakt. doeiiii
martine en vin

Anoniem zei

gaucho! wat is het tijdsverschil van Montecarlo met België dan weet ik u correct (goedendag, goedenavond...) te groeten? ik wens u een goede eerste week bij uw nieuwgevonden familie en een schitterend jaar in het land van steaks en latinas-van u krijgen we hopelijk preciezere inlichtingen over Argentinië dan deze. En kunt ge te weten komen welk duits dialect die gastouders spreken? greetz, Andreas.

Anoniem zei

Jow Jones;
Wanneer gaat ge ons eens iets laten weten van hoe het daar is in Argentinië?

Greetz van regenachtig België

Lissa zei

Hey jonas

gelukkige verjaardag!
geniet ervan bij je nieuwe familie en laat snel iets weten over je leven daar!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx (18 kusjes)
Lissa

Anoniem zei

Jonas, keigelukkige verjaardag en megagoed vieren.

groetjes,

vincent uw leukste neef

PS:Hebben jullie daar een tv?

Happyboedha zei

Hey Jonas,

ne gelukkige verjaardag hé. En vier het daar maar goed bij je nieuwe familie.

Grtz

Jeroen en Marie-Paule.

Dets zei

haa Jonas, kerel ik hoop dat het al supertof is in Argentinië, ik vind het ook echt bangelek da ge een blog hebt gemaakt.

En nog ne gelukkige verjaardag gast, als ge trug zijt volgend jaar dan gaan we er zeker nog is ene op drinke!

grtz Dets

Anoniem zei

joe jonas, kheb de foto's gezien en tzen er echt grave! van die watervalle en die vlinders...ik zou echt zot worde van enthousiasme!

alles goe daar kerel? grtz Dets